Sunday 11 August 2013

Alhamdulillah saya memenanginya.......

Assalamualaikum.....
Kita berjumpa lagi di episod seterusnya! Hari ini saya mahu menceritakan yang saya dapat nombor satu dalam pertandingan bersajak dan nombor kedua dalam pertandingan bercerita di sekolah saya... Alhamdulillah. Saya amat bersyukur kerana mendapat sesuatu anugerah daripada Allah. Semasa saya mahu bercerita, saya menangis kerana saya tidak sangka yang saya yang menang tempat kedua. Tempat pertama dalam pertandingan bercerita itu dimenangi oleh Nur Elissa Sofea iaitu ketua kelas dalam bilik darjah saya. saya tetap bersyukur walaupun saya mendapat tempat kedua.Tetapi di dalam pertadingan bersajak saya memenangi tempat pertama. Alhamdulillah dengan usaha saya, saya memenanginya. Tempat kedua dalam pertandingan bersajak ini pula dimenangi oleh Nuriezatul Kamilia iaitu kawan baik saya sejak tahun dua lagi. Jadi dalam cerita ini, saya mahu mengatakan bahawa usaha tangga kejayaan. Jika kita berusaha, insyaallah kita akan mendapat sesuatu yang kita mahu. Baiklah ini sahajalah cerita saya pada hari ini! Assalamualaikum........


__________The End__________

No comments:

Post a Comment