Tuesday 24 June 2014

Usaha Tangga Kejayaan

Assalamualaikum... saya dah lama tak tulis cerita kan?????
Saya sekarang ni dah darjah 5.... Haritu saya dan kawan-kawan saya menghadapi Peperiksaan Pertengahan Tahun... Soalan semua susah tapi saya bersyukur kerana saya dapat menjawab semua soalan itu dan markah peperiksaan saya juga sudah menaik :)... Saya amat bersyukur dengan keputusan yang saya dapat... Saya dapat 5A Alhamdulillah... jadi saya pun dah tahu saya dapat nombor berapa... saya tak nak bagitahu sebab nanti saya macam megah pulak... Oklah apa yang saya nak sampaikan adalah kita jangan berputus asa untuk berjaya tau???? Sesiapa yang keputusannya tidak cemerlang, tidak apa anda ada peluang lagi untuk mencuba.. tapi korang kenalah ulangkaji jangan pulak korang duduk diam tak buat apa-apa... 
Bak kata pepatah, Usaha Tangga Kejayaan...

No comments:

Post a Comment